Soluția CRM

 

CRM systém na riadenie vzťahov so zákazníkmi

CRM Soluția | Acces la informații importante, ori de câte ori aveți nevoie 

CRM (un instrument de gestionare a relațiilor cu clienții) devine o parte din ce în ce mai importantă a fiecărei companii. Acesta oferă o automatizare eficientă a proceselor de afaceri și poate ajuta compania dumneavoastră să obțină mai mulți clienți și să creeze servicii personalizate pentru clienții existenți. 

Mă interesează o întâlnire consultativă gratuită

Cum vă poate ajuta sistemul CRM?

Perspectivă 360° asupra clienților

  • Date generale și de contact
  • Date sociale și demografice
  • Lerarhia clienților
  • Produse, contracte, activități
  • Istoricul comunicărilor
  • Bună înțelegere a aspectelor sociale

Productivitatea reprezentanților de vânzări

  • Agenda de afaceri a unui reprezentant de vânzări
  • Gestionarea activităților de afaceri
  • Accesul mobil la date prin telefon sau tabletă
  • Integrarea automată cu Outlook

Managementul oportunităților de afaceri

  • Activități de afaceri gestionate sau negestionate
  • Gestionarea cazurilor de afaceri
  • Înregistrarea clienților potențiali
  • Aprobare și procese de afaceri
  • Documentație contractuală

Raportare vânzări

  • Raportari de către Serviciul cu Clienții, pe baza diferitelor criterii
  • Urmărirea setului de indicatori de performanță
  • Perspectiva managerială asupra datelor
  • Conectarea cu Power BI si Datawarehouse

Campanii de marketing

  • Liste de clienți utilizate în marketing, conform criteriilor stabilite
  • Abordarea clienților prin email, telefon sau SMS
  • Automatizarea campaniilor de marketing
  • Urmărirea și evaluarea campaniilor de marketing

Colectare lead-uri

  • Formulare web și pagini landing
  • Personalizarea conținutului web în funcție de profilul clientului
  • Urmărirea lead-urilor

E-mail marketing

  • Un editor intuitiv pentru editarea șabloanelor de e-mail
  • Automatizarea trimiterii de e-mailuri
  • Testarea afișării e-mail-ului înainte de expedierea acestuia
  • • Crearea conținutului dinamic (trimiterea conținutului diferit la destinatari diferiți)

Primirea de feedback

  • Sondaje
  • Testarea A/B a e-mailurilor
  • Analiza/urmărirea pe web
  • Punctaj pentru lead-uri
  • Raportare

Perspectivă 360° a agentului asupra unui client

  • Date generale și de contact
  • Date sociale și demografice
  • Ierarhia clienților
  • Produse, contracte, activități
  • Istoricul comunicărilor

Managementul Cunoștințelor

  • Gestiunea reclamațiilor sugestiilor sau solicitărilor primite
  • Procesare, flux de lucru, modalitatea de escaladare
  • Librărie cu informații
  • Documentația produsului

Conectarea la centrul de apeluri

  • Urmărirea automată a comunicării in-bound și out-bound în CRM în contextul fiecărui client
  • Unified Service Desk – interfață de user unificată pentru fiecare agent

Conectarea cu Centrele de Contact cu clienții

  • Raportarea de către Serviciul cu Clienții, pe baza diferitelor criterii
  • Urmărirea setului de indicatori de performanță
  • Perspectiva managerială asupra datelor
  • Conectarea cu Power BI și Datawarehouse

Microsoft Dynamics 365 | Platforma pentru afaceri

Microsoft Dynamics 365 introduce o platformă unificată dedicată aplicațiilor pentru afaceri interconectate, ce acoperă procese și nevoi de afaceri complexe. Apendicele "365" din titlu nu este deloc întâmplător și Microsoft îl folosește pentru a combina complementaritatea și conexiunea cu linia de produse Office 365, cu care Dynamics 365 cooperează îndeaproape. Astfel, clienții au la îndemână o soluție cuprinzătoare pentru managementul companiilor..

Află mai multe despre Dynamics 365

Microsoft Dynamics 365 Sales

 


 

Advantajele soluției CRM

Clientul este în centrul de interes

Perspectivă 360 ° asupra clientului și a datelor sale, într-un singur loc.

Perspectivă 360 ° asupra clientului și a datelor sale, într-un singur loc.

Mobilitate

mobilita5

Disponibilitatea aplicației online și offline, oricând și de pe orice dispozitiv electronic.

Cloud

cloud6

Optimizarea costurilor, scalabilitatea soluției și implementarea rapidă.


Clienții noștri