CRM Soluția | Acces la informații importante, ori de câte ori aveți nevoie
CRM (un instrument de gestionare a relațiilor cu clienții) devine o parte din ce în ce mai importantă a fiecărei companii. Acesta oferă o automatizare eficientă a proceselor de afaceri și poate ajuta compania dumneavoastră să obțină mai mulți clienți și să creeze servicii personalizate pentru clienții existenți.
Cum vă poate ajuta sistemul CRM?
Perspectivă 360° asupra clienților
- Date generale și de contact
- Date sociale și demografice
- Lerarhia clienților
- Produse, contracte, activități
- Istoricul comunicărilor
- Bună înțelegere a aspectelor sociale
Productivitatea reprezentanților de vânzări
- Agenda de afaceri a unui reprezentant de vânzări
- Gestionarea activităților de afaceri
- Accesul mobil la date prin telefon sau tabletă
- Integrarea automată cu Outlook
Managementul oportunităților de afaceri
- Activități de afaceri gestionate sau negestionate
- Gestionarea cazurilor de afaceri
- Înregistrarea clienților potențiali
- Aprobare și procese de afaceri
- Documentație contractuală
Raportare vânzări
- Raportari de către Serviciul cu Clienții, pe baza diferitelor criterii
- Urmărirea setului de indicatori de performanță
- Perspectiva managerială asupra datelor
- Conectarea cu Power BI si Datawarehouse
Campanii de marketing
- Liste de clienți utilizate în marketing, conform criteriilor stabilite
- Abordarea clienților prin email, telefon sau SMS
- Automatizarea campaniilor de marketing
- Urmărirea și evaluarea campaniilor de marketing
Colectare lead-uri
- Formulare web și pagini landing
- Personalizarea conținutului web în funcție de profilul clientului
- Urmărirea lead-urilor
E-mail marketing
- Un editor intuitiv pentru editarea șabloanelor de e-mail
- Automatizarea trimiterii de e-mailuri
- Testarea afișării e-mail-ului înainte de expedierea acestuia
- • Crearea conținutului dinamic (trimiterea conținutului diferit la destinatari diferiți)
Primirea de feedback
- Sondaje
- Testarea A/B a e-mailurilor
- Analiza/urmărirea pe web
- Punctaj pentru lead-uri
- Raportare
Perspectivă 360° a agentului asupra unui client
- Date generale și de contact
- Date sociale și demografice
- Ierarhia clienților
- Produse, contracte, activități
- Istoricul comunicărilor
Managementul Cunoștințelor
- Gestiunea reclamațiilor sugestiilor sau solicitărilor primite
- Procesare, flux de lucru, modalitatea de escaladare
- Librărie cu informații
- Documentația produsului
Conectarea la centrul de apeluri
- Urmărirea automată a comunicării in-bound și out-bound în CRM în contextul fiecărui client
- Unified Service Desk – interfață de user unificată pentru fiecare agent
Conectarea cu Centrele de Contact cu clienții
- Raportarea de către Serviciul cu Clienții, pe baza diferitelor criterii
- Urmărirea setului de indicatori de performanță
- Perspectiva managerială asupra datelor
- Conectarea cu Power BI și Datawarehouse
Microsoft Dynamics 365 | Platforma pentru afaceri
Microsoft Dynamics 365 introduce o platformă unificată dedicată aplicațiilor pentru afaceri interconectate, ce acoperă procese și nevoi de afaceri complexe. Apendicele "365" din titlu nu este deloc întâmplător și Microsoft îl folosește pentru a combina complementaritatea și conexiunea cu linia de produse Office 365, cu care Dynamics 365 cooperează îndeaproape. Astfel, clienții au la îndemână o soluție cuprinzătoare pentru managementul companiilor..

Advantajele soluției CRM
Clientul este în centrul de interes
Perspectivă 360 ° asupra clientului și a datelor sale, într-un singur loc.
Mobilitate
Disponibilitatea aplicației online și offline, oricând și de pe orice dispozitiv electronic.
Cloud
Optimizarea costurilor, scalabilitatea soluției și implementarea rapidă.
Clienții noștri