Soluția CRM

 

CRM systém na riadenie vzťahov so zákazníkmi

CRM Soluția | Acces la informații importante, ori de câte ori aveți nevoie 

CRM (un instrument de gestionare a relațiilor cu clienții) devine o parte din ce în ce mai importantă a fiecărei companii. Acesta oferă o automatizare eficientă a proceselor de afaceri și poate ajuta compania dumneavoastră să obțină mai mulți clienți și să creeze servicii personalizate pentru clienții existenți. 

Mă interesează o întâlnire consultativă gratuită

Cum vă poate ajuta sistemul CRM?

Perspectivă 360° asupra clienților

  • Date generale și de contact
  • Date sociale și demografice
  • Lerarhia clienților
  • Produse, contracte, activități
  • Istoricul comunicărilor
  • Bună înțelegere a aspectelor sociale

Productivitatea reprezentanților de vânzări

  • Agenda de afaceri a unui reprezentant de vânzări
  • Gestionarea activităților de afaceri
  • Accesul mobil la date prin telefon sau tabletă
  • Integrarea automată cu Outlook

Managementul oportunităților de afaceri

  • Activități de afaceri gestionate sau negestionate
  • Gestionarea cazurilor de afaceri
  • Înregistrarea clienților potențiali
  • Aprobare și procese de afaceri
  • Documentație contractuală

Raportare vânzări

  • Raportari de către Serviciul cu Clienții, pe baza diferitelor criterii
  • Urmărirea setului de indicatori de performanță
  • Perspectiva managerială asupra datelor
  • Conectarea cu Power BI si Datawarehouse

Campanii de marketing

  • Liste de clienți utilizate în marketing, conform criteriilor stabilite
  • Abordarea clienților prin email, telefon sau SMS
  • Automatizarea campaniilor de marketing
  • Urmărirea și evaluarea campaniilor de marketing

Colectare lead-uri

  • Formulare web și pagini landing
  • Personalizarea conținutului web în funcție de profilul clientului
  • Urmărirea lead-urilor

E-mail marketing

  • Un editor intuitiv pentru editarea șabloanelor de e-mail
  • Automatizarea trimiterii de e-mailuri
  • Testarea afișării e-mail-ului înainte de expedierea acestuia
  • • Crearea conținutului dinamic (trimiterea conținutului diferit la destinatari diferiți)

Primirea de feedback

  • Sondaje
  • Testarea A/B a e-mailurilor
  • Analiza/urmărirea pe web
  • Punctaj pentru lead-uri
  • Raportare

Perspectivă 360° a agentului asupra unui client

  • Date generale și de contact
  • Date sociale și demografice
  • Ierarhia clienților
  • Produse, contracte, activități
  • Istoricul comunicărilor

Managementul Cunoștințelor

  • Gestiunea reclamațiilor sugestiilor sau solicitărilor primite
  • Procesare, flux de lucru, modalitatea de escaladare
  • Librărie cu informații
  • Documentația produsului

Conectarea la centrul de apeluri

  • Urmărirea automată a comunicării in-bound și out-bound în CRM în contextul fiecărui client
  • Unified Service Desk – interfață de user unificată pentru fiecare agent

Conectarea cu Centrele de Contact cu clienții

  • Raportarea de către Serviciul cu Clienții, pe baza diferitelor criterii
  • Urmărirea setului de indicatori de performanță
  • Perspectiva managerială asupra datelor
  • Conectarea cu Power BI și Datawarehouse

Microsoft Dynamics 365 | Platforma pentru afaceri

Microsoft Dynamics 365 introduce o platformă unificată dedicată aplicațiilor pentru afaceri interconectate, ce acoperă procese și nevoi de afaceri complexe. Apendicele "365" din titlu nu este deloc întâmplător și Microsoft îl folosește pentru a combina complementaritatea și conexiunea cu linia de produse Office 365, cu care Dynamics 365 cooperează îndeaproape. Astfel, clienții au la îndemână o soluție cuprinzătoare pentru managementul companiilor..

Află mai multe despre Dynamics 365

Microsoft Dynamics 365 Sales

 


Bpm'online | Solutie CRM pentru IMM-uri

bpm'online sales

Bpm'online reprezintă un sistem CRM modern care acoperă activitățile-cheie ale departamentelor de Vânzări, Marketing și Serviciul clienți . Funcționalitățile avansate sunt completate de un instrument de gestionare a proceselor de afaceri, care poate fi ajustat chiar de companii fără cunoștințe de programare. Datorită costurilor reduse de implementare și operare, modulele de Vânzări bpm'online, Serviciul clienți și Marketing sunt potrivite în special pentru companiile mici și mijlocii.

Află mai multe despre bpm'online

 

Advantajele soluției CRM

Clientul este în centrul de interes

Perspectivă 360 ° asupra clientului și a datelor sale, într-un singur loc.

Perspectivă 360 ° asupra clientului și a datelor sale, într-un singur loc.

Mobilitate

mobilita5

Disponibilitatea aplicației online și offline, oricând și de pe orice dispozitiv electronic.

Cloud

cloud6

Optimizarea costurilor, scalabilitatea soluției și implementarea rapidă.


Clienții noștri