Noutăţi

Resco Cloud CRM ajută Dental Fix să-și gestioneze serviciile și activitățile de afaceri

Pentru Dental Fix, o companie canadiană lider de piață, care oferă clienților săi servicii complete pentru echipamente destinate sănătății dentare, am implementat Resco Cloud CRM pentru o gestionare mai eficientă a agendei zilnice a departamentului de servicii și afaceri.

DentalFIX_Resco Cloud CRM

Dental Fix, compania care operează la nivel național în domeniul reparării echipamentelor dentare, angajează profesioniști de top care furnizează servicii excelente clienților săi. Mii de doctori stomatologi folosesc aceste servicii. Pentru a oferi în mod constant servicii de vârf, tehnicienii au nevoie de un instrument eficient care să înlocuiască un sistem tehnologic învechit.

În timpul fazei inițiale, atunci când Dental Fix căuta soluția cea mai potrivită, angajații au încercat să lucreze utilizând versiunea “trial” a Resco Cloud CRM. Întrucât sistemul și-a îndeplinit cerințele, conducerea a decis să adapteze complet soluția la nevoile companiei, ceea ce nu putea fi îndeplinit de versiunea trial. Am făcut acest lucru prin personalizarea sistemului.

Implementarea sistemului Resco Cloud CRM în compania noastră a sporit cu 30% eficiența intervenției de planificare a serviciilor și cu 20%, indicatorii de performanță aferenți reprezentanților noștri de vânzări, ceea ce are un impact pozitiv asupra veniturilor companiei.

Martin Kazmirsky, COO

Faza 1: Adaptarea soluției pentru departamentul de servicii

În 1Q / 2018, am livrat companiei Dental Fix următoarele:

  • configurarea și implementarea soluției Resco Cloud CRM;
  • soluția adaptată în primul rând pentru nevoile serviciului de teren;
  • migrarea datelor din sistemul anterior (contacte, comenzi, catalog de produse);
  • instruirea tehnicienilor de service și a altor utilizatori.

 

Resco Cloud CRM_activities

Prin intermediul aplicației Resco, ca parte a soluției, este posibilă:

  • planificarea cu ușurință a unui program de intervenții;
  • realizarea unei imagini de ansamblu a programului zilnic al tehnicienilor de service;
  • gestionarea comenzilor de serviciu – inspecții periodice și speciale;
  • înregistrarea notelor și comentariilor imediat după încheierea apelului cu un client;
  • pregătirea unei oferte pentru comandarea mărfurilor direct în timpul intervenției de serviciu;
  • crearea de comenzi și facturi;
  • trimiterea  de documente prin e-mail sau imprimarea acestora.

Faza 2: Adaptarea sistemului Resco pentru noua divizie Dental Mart Sales

În perioada 1Q / 2019, am livrat către Resco, pentru departamentul de vânzări, un CRM în Cloud cu următoarele funcționalități:

  • implementarea unui nou proces de vânzări;
  • reprezentanții de vânzări pot urmări rezultatele vânzărilor prin tablouri de bord transparente direct în aplicația Resco.

Resco Cloud CRM_dashboard

Întregul proiect a fost gestionat prin metodologia “cascadă” cu obiective clar stabilite. Soluția este construită pe tehnologia Resco Cloud CRM cu ajutorul modulelor Mobile Sales, Field Service și Route Planner. Instrumentul este disponibil pentru utilizatorii săi în regim online și offline prin intermediul telefoanelor mobile, tabletelor sau desktop-urilor.

 

Sunteți interesat de soluția Resco Cloud CRM și doriți să gestionați mai eficient procesele din compania dvs.? Nu ezitați și contactați-ne. Vom fi bucuroși să vă oferim consuntanță gratuită.

Contacteaza-ne