Noutăţi

Organizația non-profit Diocesan Charity Brno a implementat un instrument pentru gestionarea activităților de strângere de fonduri

Am implementat o soluție CRM în cloud către organizația non-profit Diocesan Charity Brno, care a centralizat datele despre donatori, proiecte, voluntari și activitățile sale într-un singur sistem. Datorită acestui fapt, managementul a obținut o imagine de ansamblu asupra activităților unităților regionale, precum și asupra întregii organizații.

În decursul a 25 de ani de existență, Diocesan Charity Brno a devenit cel mai mare furnizor de servicii de asistență socială în Moravia de Sud și în județul Vysočina. Pentru administrarea datelor cheie și pentru managementul activității, aceștia au folosit fișiere Excel și aplicații separate, ceea ce s-a dovedit a fi insuficient, astfel că managementul a decis implementarea unui sistem CRM central care să gestioneze eficient activitățile de strângere de fonduri.

logo_charita

Decizia de a implementa o soluție potrivită pentru CRM pentru Diocesan Charity Brno a reieșit din planul strategic de strângere de fonduri al organizației. De foarte mult timp, conducerea Diocesan Charity Brno căuta un instrument adecvat, care să îndeplinească cerințele nu numai cu privire la administrarea contactelor, ușurința în utilizare, ci mai ales pentru compatibilitatea cu alte instrumente de comunicare și cu dispozițiile tehnice ale organizației.

În timpul analizei, am observat că trebuie să urmăm diferiți parametri în procesul de selecție a unui sistem CRM adecvat, în principal în ceea ce privește prețul. Decizia finală în favoarea Microsoft Dynamics 365 a fost influențată de criterii de bază și, în același timp, de raportul preț / performanță echilibrat (Microsoft oferă licențe reduse pentru organizațiile caritabile).

Microsoft Dynamics 365 este soluția care îndeplinește cel mai mult cerințele și condițiile noastre, oferindu-ne în același timp și posibilitatea dezvoltării viitoare a altor domenii de comunicare. 

Directorul departamentului de Strângere de fonduri

Datorită platformei Microsoft Dynamics 365 care a devenit interconectată cu Microsoft Office 365, Diocesan Charity Brno a câștigat:

  • interconectarea datelor într-un singur sistem;
  • înregistrarea istoricului contactului înregistrat și activitățile legate de donații;
  • urmărirea oportunităților de strângere de fonduri (de la oportunitate până la încheierea unui acord de donare);
  • vizualizarea datelor sub formă de diagrame și tablouri de bord;
  • accesul la date de oriunde și de pe orice dispozitiv;
  • eliminarea introducerilor duplicate de date.

charita_brno_UPR_Final

Dezvoltarea ulterioară a CRM poate aduce organizației posibilitatea de a:

  • gestiona activitățile de marketing;
  • utiliza șabloane Word cu date pre-definite în mod automat;
  • integra CRM cu sisteme terțe;
  • implementa alte funcționalități, conform cerințelor clientului.

Proiectul a durat 2 luni și a fost gestionat prin metodologia Agile. Ca instrument de comunicare între client și compania noastră a fost utilizată platforma  Microsoft Teams. După implementarea cu succes a sistemului CRM, am pregătit viitorii utilizatorii ai sistemului CRM printr-o sesiune de training.

 

Mai multe informații despre implementarea sistemului CRM pentru organizația non-profit Diocesan Charity Brno sunt disponibile în studiul de caz aferent.

Descarcă studiul de caz 

 

Dacă sunteți în căutarea unei soluții care să vă ajute să eficientizați procesele din cadrul companiei dvs., nu ezitați să ne contactați. Vom fi bucuroși să vă oferim consultanță gratuită.

Contacteaza-ne