Noutăţi

Implementarea Serviciului Clienți Microsoft Dynamics 365 pentru Expat Support ltd.

Am implementat o soluție cloud bazată pe Microsoft Dynamics 365 cu focus pe modulul de asistență pentru clienți pentru l Expat Support, Ltd. Implementarea sistemului a ajutat la concentrarea informațiilor relevante asupra partenerilor companiei, solicitanților de vize și permise de ședere din Cehia și istoricul vizei și al reședinței într-un singur loc.

Expat Support Ltd. tratează o gamă largă de probleme privind imigrația pentru cetățenii țărilor străine și cooperează cu companii cehe, precum și cu companii străine care angajează străini. Printre serviciile primare furnizate de companie se numără procesarea tuturor tipurilor de cerere de viză, permise de ședere și de muncă în Republica Cehă, amenajarea de locuințe, servicii de îngrijire a sănătății, școli pentru copii și alte chestiuni cu care străinii din Cehia trebuie să se ocupe

O gamă largă de cerințe ale clienților este acum acoperită datorită noului CRM.

 

Expat Support

Compania noastră are acum la îndemână un sistem bine amenajat care, printre altele, ne notifică cu privire la termenele viitoare, ne ajută să rezolvăm cerințele clientului individual și accelerează suportul acordat clienților noștri.

Veronika Cyrani, fondatoare și director general

Prelucrarea problemelor individuale de imigrare necesită acuratețe, minuțiozitate și fiabilitate reflectate în următoarele cerințe inițiale ale sistemului:

  • transparența și simplitatea utilizatorului fără a fi necesară introducerea repetată a acelorași date în diferite părți ale sistemului;
  • urmărirea procesului de soluționare a cerințelor individuale;
  • notificări privind termenele și expirările importante în timpul procesării cerințelor;
  • lucrulcu șabloane de e-mail și trimiterea de e-mailuri către clienți cu termeni exacti;
  • tablouri de bord care prezintă un rezumat al celor mai importante date.

Expat_do clanku-01

Funcționalitățile sistemului implementat

În prima fază a proiectului, am implementat soluția în mare parte datorită unei caracteristici de sistem out-of-box, fără programare ulterioară.

Rezultatul primei faze a fost pregătirea următoarelor funcționalități:

  • un model de entitate standard a fost adaptat în cadrul modulului Serviciul Clienți, iar alte entități personalizate au fost dezvoltate ajutând sistemul să se adapteze nevoilor companiei;
  • au fost create 26 fluxuri de proces de afaceri pentru a rezolva toate tipurile de cerințe, în timp ce fiecare proces conține mai multe faze specifice și pași obligatorii sau voluntari de navigare a unui utilizator în timpul procesării cerințelor individuale;
  • în cadrul sistemului au fost create multe fluxuri de lucru care creează automat notificări și șabloane de e-mail, care pot fi folosite de utilizatori atunci când comunică cu clienții;
  • soluția propusă permite utilizatorilor să înregistreze cheltuielile legate de administrarea cerințelor individuale, ceea ce poate fi utilizat ca material de fond pentru facturarea în afara sistemului CRM;
  • implementarea dovezilor simple ale programului de lucru;
  • configurarea tabelelor de bord care conțin o imagine de ansamblu detaliată a agendei și a termenelor importante.

După terminarea primei faze, Expat Support a obținut o soluție completă la care, în următoarele faze, vorfi adăugate următoarele funcționalități:

  • conexiune la SharePoint;
  • înființarea SLA pentru clienți;
  • crearea bazei de cunoștințe;
  • alte fluxuri de proces de afaceri;
  • Modul de vânzări;
  • facturare automată.

 Analizele și implementarea au durat 2 luni și au fost gestionate prin metodologia „cascadă”. Comunicarea cu clientul s-a derulat prin platforma Microsoft Teams. În faza de implementare au fost desfășurate mai multe ateliere și instruiri ale utilizatorilor, datorită cărora angajații de la Expat Support știu să folosească sistemul în mod eficient.

Aveți de gând să îmbunătățiți procesele cheie din compania dvs.? Nu ezitați și contactați-ne. Vom fi încântați să vă oferim o consultație gratuită.

Contacteaza-ne