Noutăţi

Heineken Slovensko digitalizează procesele interne prin implementarea unei aplicații cloud

Heineken Slovensko, lider pe piața slovacă de bere, a implementat o soluție cloud modernă pentru aprobarea și reglementarea călătoriilor de afaceri. Datorită aplicației bazate pe platforma Microsoft SharePoint Online, am automatizat procesele interne ale Heineken, ceea ce a adus numeroase beneficii companiei.

EN_heineken_cloud

După ce am implementat în trecut un sistem CRM pentru Heineken Slovensko, compania a decis să continue procesul de digitalizare a proceselor sale și să eficientizeze procesul de depunere a cererilor de aprobare a călătoriilor de afaceri și a plăților anticipate aferente, precum și decontarea ulterioară a acestora.

SDin moment ce managementul a fost interesat de automatizarea proceselor interne și de înlocuirea aprobărilor pe hârtie a călătoriilor de afaceri printr-o soluție modernă, am sugerat implementarea într-o aplicație cloud, care ar putea rezolva această situație.

Aplicația inovatoare bazată pe Microsoft SharePoint Online a acoperit întregul proces de aprobare a călătoriilor de afaceri și, în același timp, a menținut procesele de aprobare specifice pentru Heineken Slovensko.

Prin implementarea instrumentului Travel Expenses (Cheltuieli de călătorie), am obținut o procedură mai eficientă de aprobare a cheltuielilor de deplasare și am eliminat documentația aferentă în format fizic. Atât aprobatorul cât și solicitantul au toate informațiile importante în formularul electronic, cu acces la acesta oricând și de oriunde, deoarece instrumentul funcționează și pe dispozitivele mobile. Angajații primesc notificări prestabilite, astfel încât sistemul notifică utilizatorii cu privire la starea solicitărilor lor. Cel mai important beneficiu al soluției constă în viteza întregului proces, automatizarea aprobării și transferul ulterior al informațiilor în sistemele ERP, ceea ce, la sfârșitul zilei, a făcut întregul proces mai eficient. Un alt avantaj important al sistemului este ajustarea acestuia la nevoile clienților.

Hana Vaňová, Specialist Cash & Bank

Proiectul a fost gestionat prin metodologia Agile și împărțit în 2 părți.

Prima parte a proiectului a cuprins:

  • analiza detaliată a cerințelor clienților;
  • propunerea soluției;
  • dezvoltarea aplicației;
  • elaborarea a două formulare: solicitarea aprobării unei călătorii de afaceri și cererea de plată anticipată. 

 

Cloudova aplikacia_Heineken

A doua parte a proiectului a cuprins:

  • importul de declarații de conturi;
  • raportarea și exportul datelor selectate în sistemul contabil;
  • elaborarea unui formular: Solicitarea de decontare a călătoriei de afaceri.

Aplicația Cloud a adus Heineken Slovakia următoarele beneficii:

  • un instrument unitar pentru depunerea cererilor de aprobare a călătoriilor de afaceri, alocarea de plăți în avans și de decontare a călătoriilor de afaceri;
  • digitalizarea procesului de aprobare pe mai multe niveluri;
  • eliminarea intrărilor manuale de date;
  • accesul la aplicație oricând și de pe orice dispozitiv;
  • interconectarea cu sistemul contabil;
  • o posibilitate de control contabil;
  • date pentru raportarea managerială;
  • inserarea diferitelor tipuri de atașamente la solicitări;
  • posibilitatea de a tipări formularele.

În viitor, aplicația livrată poate fi extinsă cu alte tipuri de formulare în funcție de cerințele clientului.

 

Dacă doriți să aflați mai multe despre aplicația online pentru Heineken Slovensko, descărcați studiul de caz.

Descarcă studiul de caz

 

Vă interesează digitalizarea proceselor din compania dvs.? Nu ezitați și contactați-ne pentru a beneficia de consultanță gratuită.

Contacteaza-ne