Noutăţi

Compania IT GAMO își îmbunătățește funcționarea domeniilor cheie

Pentru GAMO, am oferit un instrument care a îmbunătățit gestionarea a numeroase activități importante pentru afacere. Noua soluție construită pe platforma Microsoft Dynamics 365 a fost implementată prin metodologia Agile, în strânsă colaborare cu clientul nostru.

GAMO funcționează pe piața IT de peste 25 de ani. În acest timp, compania a construit o poziție puternică și a furnizat clienților săi servicii de înaltă calitate în domeniul soluțiilor cloud. Pentru a oferi în mod continuu servicii excelente, compania a avut nevoie de un sistem care să poată contribui la eficientizarea managementului activităților de afaceri.

Datorită soluției Microsoft Dynamics 365, am obținut un instrument de urmărire și evaluare eficientă a activităților de afaceri, cu un impact pozitiv asupra progresului afacerii noastre. Tablourile de bord pentru managemenet din CRM oferă o prezentare detaliată a stării actuale a oportunităților de afaceri și, ulterior, datele ne ajută să luăm decizii strategice. Sistemul CRM ne-a adus o mulțime de noi funcționalități, care au simplificat munca nu numai a departamentului de vânzări, dar și a echipei de marketing.

Peter Luby, membru al Consiliului de Administrație și Director de Vânzări

După consultări inițiale și un studiu de impact, am sfătuit clientul să înlocuiască sistemul original cu un nou sistem CRM central, care ar putea oferi următoarele:

  • administrarea cuprinzătoare a oportunităților de afaceri;
  • urmărirea dezvoltării afacerilor;
  • gestionarea activităților de marketing;
  • sprijinirea managementului de proiect și planificarea surselor.

CRM systém v GAMO

După consultările cu noi, managementul GAMO a decis implementarea Microsoft Dynamics 365 conectată la Microsoft Office 365, SharePoint Online și baza de date FinStat, care a fost utilizată ca sursă de informații de contact chiar înainte de implicarea noastră în proiect.

Cum am ajutat clientul?

Proiectul a fost realizat în două etape, al căror scop a fost de a furniza funcționalități care să îmbunătățească activitateadepartamentelor de vânzări și marketing și să eficientizeze procesul de luare a deciziilor manageriale.

Datorită soluției implementate, GAMO a câștigat numeroase beneficii:

  • gestionarea centralizată a datelor clientului și a datelor de contact;
  • înregistrări ale istoricului de contact;
  • instrumente care permit urmărirea dezvoltării afacerilor;
  • tablouri de bord care servesc la luarea deciziilor manageriale;
  • gestionarea agendei de lucru a angajaților;
  • un proces mai simplu de comandă internă a mărfurilor;
  • accesul la date de oriunde și de pe orice dispozitiv;
  • implicarea activă a departamentului de marketing în procesele de afaceri;
  • eliminarea comunicării inutile prin e-mail.

Soluția este planificată să fie extinsă în viitor. Dacă doriți să aflați mai multe despre soluția implementată, descărcați studiul de caz.

Descarcă studiul de caz

 

Planificați să îmbunătățiți funcționarea domeniilorcheie ale companiei dvs.? Nu ezitați și contactați-ne. Vom fi bucuroși să vă oferim o prima sesiune de consultanță gratuită

Contacteaza-ne