Noutăţi

3 soluții IT pentru o colaborare mai eficientă în cadrul companiei dvs.

În prezent, colaborarea în echipă reprezintă unul dintre pilonii esențiali ai unei companii moderne. Colaborarea eficientă oferă numeroase avantaje competitive și mărește valoarea companiei pe piață. Creșterea constantă a ritmului zilnic, a distanței și a managementului proiectelor pe mai multe niveluri sunt motivele pentru care este important să puneți accentul pe procesul de colaborare.

3 IT solutions for collaboration

Vă oferim o scurtă prezentare a 3 soluții IT, datorită cărora puteți gestiona comunicarea printr-un singur canal.

1. Sistemul CRM Colaborativ

Sistemul CRM , ca portal de colaborare, oferă un spectru larg de posibilități de cooperare între diferite departamente. Cu ajutorul CRM, partajați datele clienților cu scopul de a maximiza profitul și de a crește satisfacția clienților.

Exemplu:Reprezentanții de Vânzări completează toate datele relevante în sistemul CRM – pe baza acestor date, un departament de Marketing își poate direcționa comunicarea mai precis – la sfârșitul zilei, se reflectă în ofertele de afaceri pregătite de un departament de Vânzări exact în conformitate cu cerințele clienților, ca rezultat al interacțiunilor cu clienții prin intermediul marketingului.

CCompaniile care păstrează în strânsă legătură echipele de Vânzări și de Marketing au o rată de retenție a clienților cu 36% mai mare.

MarketingProfs

Departamentul de Vânzări

S-a terminat cu notițele de la sfârșitul agendelor, în calendare sau caiete. Fiecare reprezentant de vânzări înregistrează datele din sistemul CRM care garantează următoarele:

  • datele despre clienți pot fi disponibile și pentru alți angajați;
  • managerii au cunoștințe despre activitatea reprezentanților de Vânzări;
  • informațiile sunt disponibile pentru diverse rapoarte, precum și în scopuri de marketing;
  • reprezentanții de Vânzări își pot folosi timpul mai eficient decât să răspundă la e-mailurile interne;
  • în cazul plecării angajaților, datele generate de aceștia rămân în sistem.

Departamentul de Marketing

Abordarea clienților prin intermediul activităților de marketing poate influența procesul de luare a deciziilor. Fără o bază de date CRM completă, nu este posibilă orientarea către clienții potriviți. Pe baza datelor din sistemul CRM, se realizează o listă de clienți, care sunt destinatarii stirilor și noutăților, sunt abordați cu sondaje de satisfacție, invitați la diverse evenimente, reprezintă ținta lor de marketing și alte activități.

În plus, datorită interconectării CRM cu MailChimp, este posibilă trimiterea materialelor de marketing direct prin CRM, ceea ce asigură faptul că reprezentanții de Vânzări au o imagine de ansamblu asupra modului în care clienții au răspuns la un anumit conținut și pe această bază își pot direcționa următoarele activități.

msdynamics 365

Cooperare cu alte departamente

Colaborarea prin sistemul CRM se desfășoară la nivelul departamentelor de Marketing și de Vânzări sau în colaborare cu managementul și alte departamente ale companiei.

CRM poate fi legat de un software economic, ceea ce este benefic pentru departamentul Economic care poate urmări indicatorii economici cheie ai companiei. Mai mult, datorită datelor din CRM, suportul tehnic are suficiente date pentru a trata perfect un client.

Exemplu: un client plasează o solicitare de service a dispozitivului său la domiciliu prin intermediul unui call center. Un operator de call center creează o nouă solicitare de serviciu în sistemul CRM și îl atribuie sarcina unui tehnician de service , care primește o notificare. Pe baza notificării, tehnicianul de service programeaza o întâlnire cu clientul:

  • în cazul în care, în timpul serviciului, constată că are nevoie să comande o piesă de schimb, tehnicianul de service o înregistrează în sistemul CRM și un lucrător din depozit primește cererea de alocare a pieselor de schimb;
  • dacă nu este identificată necesitatea de a schimba părți deteriorate, tehnicianul de service marchează cererea de servicii în sistemul CRM după rezolvare și, ulterior, departamentul de Facturare primește o cerere de emitere a unei facturi.

2. Managementul Cunoștințelor, enciclopedia companiei

Soluția de Management al Cunoștințelor oferă utilizatorilor o imagine constantă de ansamblu a informațiilor actualizate în întreaga companie. Scopul principal al soluției este de a livra informații corecte către persoanele potrivite, la momentul potrivit.

Procesul de furnizare a serviciilor trebuie descris prin termeni clari și exacți. Astfel, datorită soluției, angajații unei companii vor folosi un limbaj unificat, ce oferă clienților informații relevante, indiferent de sucursala pe care o vizitează. Gestionarea cunoștințelor, care servesc ca enciclopedie a companiei, poate ajuta cu ușurință la îndeplinirea acestui obiectiv.

Companiile care decid să implementeze soluția pentru Managementul Cunoștințelor vor câștiga:

  • centralizarea terminologiei specifici companiei;
  • unificarea culturii organizaționale;
  • realizarea schimbului eficient de informații interdepartamentale;
  • acces imediat la informații actualizate;
  • tablouri de bord transparente;
  • reducerea timpului necesar căutarii de informații și procese de afaceri mai fluente;
  • un mediu de gestionare a clienților ușor de utilizat și un aspect modern al sistemului;
  • creșterea eficienței angajaților și a satisfacției clienților;
  • un instrument care permite atingerea obiectivelor strategice mult mai repede.

 Avantaje competitive

Soluția modernă pentru Managementul Cunoștințelor este folosită de multe companii importante din Slovacia, cum ar fi O2, Orange, VÚB bank sau Raiffeisenbank în Republica Cehă.

Prin implementarea soluției de Management al Cunoștințelor, am câștigat un instrument care face mult mai eficientă crearea și accesul la informații actualizate în cadrul sediului central, al sucursalelor bancare și al centrelor de apeluri. Ne permite să comunicăm cu clienții în mod cuprinzător atunci când informăm despre produsele bancare, precum și să urmăm mai ușor politica internă unificată. Angajații noștri au acces permanent la ultimele schimbări, politică internă, manuale, directive și norme.

Tomáš Tyl, Project Manager, Raiffeisenbank

Managementul Cunoștințelor este potrivit pentru toate tipurile și dimensiunile companiei. Fiecare companie poate adapta soluția în funcție de nevoile sale, astfel încât să poată răspunde cu ușurință la schimbările de pe piață cu ajutorul unui sistem fiabil de stocare a informațiilor existente și, în același timp, cu colectarea de noi informații.

3. Platforma pentru colaborarea echipelor – Microsoft Teams

Prin intermediul platformei Microsoft Teams parte a Office 365, este posibilă cooperarea între mai multe echipe. Software-ul este capabil să colaboreze de la distanță la sarcinile de lucru împreună cu colegii și clienții.

Grupuri de lucru

  • în forma sa cea mai simplă, aplicația Teams permite utilizatorilor să creeze grupuri în cadrul cărora să poată colabora – să înregistreze notițe, să încarce fișiere sau să partajeze desktop-uri;
  • în cadrul unei echipe, este posibil să creați mai multe camere de discuții sau canale, datorită cărora este ușor să urmăriți firul conversațiilor;
  • grupurile private oferă posibilitatea de a partaja conținut numai cu membrii selectați; pe de altă parte, grupurile deschise conțin informații pentru o gamă largă de utilizatori;
  • conversațiile în grupuri sunt vizibile pentru toți membrii săi pe ecranul principal și se pot trimite și mesaje private;
  • prin notificări, utilizatorii sunt informați despre toate actualizările din grupuri individuale;
  • aplicația conține o bibliotecă cu emoticoane, GIF sau stick-uri pentru o comunicare mai colorată în mediul digital.

 

Microsoft Teams

Întâlniri Online

  • prin intermediul Microsoft Teams, puteți organiza conferințe audio, conferințe video și conferințe web;
  • un număr de 10.000 de utilizatori se pot înscrie la seminarii online, indiferent unde se află;
  • utilizatorii se pot alătura reuniunilor prin intermediul telefoanelor mobile și este posibil să cheme altă persoană direct din aplicație;
  • în cadrul întâlnirilor online, există un număr de telefon pentru a efectua apeluri de la mai mult de 400 de locații din întreaga lume, datorită cărora se pot alătura și persoane fără conexiune la internet;
  • aplicația oferă comunicații audio și video fiabile, securizate și de înaltă calitate.

Planificarea întâlnirilor

  • platforma oferă o prezentare generală a întâlnirilor planificate, a timpului, a subiectului și a listei de participanți.

 Suport virtual

  • pentru a crește productivitatea, există cca. 24 de roboți cu funcții diferite (T-Bot poate răspunde la întrebările de bază și cele mai frecvente cu privire la Teams și Statsbot poate trimite diferite rezumate, de exemplu, prin Google Analytics).

 Personalizare

  • în Microsoft Teams puteți personaliza mediul într-un mod care să îndeplinească cerințele grupurilor individuale;
  • aplicația oferă o platformă capabilă să extindă și să deschidă interfețele API cu accesibilitate generală;
  • datorită “marcajelor”, utilizatorii pot crea canale separate și pot aranja conversațiile lor pe teme, astfel încât aceștia au acces rapid la documentele utilizate cel mai mult;
  • datorită modelului Connector, Microsoft Teams oferă actualizări și notificări de la terțe părți.

 Integrarea cu alte servicii

  • platforma Microsoft Teams este integrată cu Microsoft Office 365, ceea ce permite utilizarea altor servicii, cum ar fi Word, Excel, SharePoint, PowerPoint, Skype, Exchange, OneNote, Planner, Power BI sau Yammer.

Securitatea datelor

  • datele trimise de echipele Microsoft sunt criptate și acoperite printr-un model de operare transparent, fără acces permanent la informații despre utilizatori;
  • verificările rulează în mai multe faze, ceea ce sporește protecția identității;
  • aplicația respectă standardele cheie de protecție a datelor, inclusiv ISO 27001, HIPPA, SOC 2 și clauzele model ale Uniunii Europene.

Dacă aveți în vedere implementarea unei platforme, care ar putea ajuta compania dvs. să facă procesul de colaborare mai eficient, nu ezitați să ne contactați.

Contacteaza-ne

  • 23. aprilie 2019
  • | Categories: CRM