Transformarea digitală devine un model de afaceri. Dacă companiile doresc să rămână competitive pe piață, este înțelept să vă concentrați asupra ultimelor tendințe IT. Inovațiile minore și tehnologice simple pot crește flexibilitatea companiei, pot îmbunătăți cifrele de vânzare sau pot oferi servicii mai bune clienților. PowerApps aparține acestor platforme online care digitalizează de procese.

Am implementat o soluție cloud bazată pe Microsoft Dynamics 365 cu focus pe modulul de asistență pentru clienți pentru l Expat Support, Ltd. Implementarea sistemului a ajutat la concentrarea informațiilor relevante asupra partenerilor companiei, solicitanților de vize și permise de ședere din Cehia și istoricul vizei și al reședinței într-un singur loc.

Bpm’online, o companie globală de software pentru afaceri care conduce în domeniul automatizării proceselor și CRM, a anunțat la începutul lunii iulie 2019 că a fost poziționată ca lider în cadrul Gartner Magic Quadrant 2019 pentru Automatizarea Forței de Vânzări.

Pentru GAMO, am oferit un instrument care a îmbunătățit gestionarea a numeroase activități importante pentru afacere. Noua soluție construită pe platforma Microsoft Dynamics 365 a fost implementată prin metodologia Agile, în strânsă colaborare cu clientul nostru.

Dezvoltarea tendințelor IT influențează abordarea furnizării de servicii și dezvoltarea de software și servicii care se transformă adesea în furnizarea de soluții. Clienții au cele mai mari așteptări, dar în același timp sunt insuficient pregătiți să își adapteze procesele pentru utilizarea eficientă a CRM. Care sunt principalele motive ale eșecurilor implementării CRM?

Am implementat o soluție CRM în cloud către organizația non-profit Diocesan Charity Brno, care a centralizat datele despre donatori, proiecte, voluntari și activitățile sale într-un singur sistem. Datorită acestui fapt, managementul a obținut o imagine de ansamblu asupra activităților unităților regionale, precum și asupra întregii organizații.

Heineken Slovensko, lider pe piața slovacă de bere, a implementat o soluție cloud modernă pentru aprobarea și reglementarea călătoriilor de afaceri. Datorită aplicației bazate pe platforma Microsoft SharePoint Online, am automatizat procesele interne ale Heineken, ceea ce a adus numeroase beneficii companiei.
- 1
- 2