Referințe

VÚB logo

Banca VÚB aparține uneia dintre cele mai mari bănci universale din Republica Slovacă. Din anul 2001, banca VÚB a fost membră a grupului financiar internațional Gruppo Banca Intesa, care a fost redenumit Intesa Sanpaolo în 2007, după o fuziune. Banca are peste 1,2 milioane de clienți și o cotă de piață de aproximativ 20%, devenind astfel cea de-a doua bancă din Slovacia. Banca VÚB operează în Republica Slovacă și Republica Cehă; are 210 de sucursale și 11 centre ipotecare. A fost clientul nostru din 2001.

Gestionarea vânzărilor de produse de credit pentru companiile mici

 
Aplicația Loan Process Solution (LPS) abordează vânzarea de produse de creditare cu amănuntul pentru clienții Corporate Small Business. LPS gestionează întregul proces de vânzări de la sosirea clientului la sucursala băncii prin procesarea aplicațiilor, evaluarea clienților, aprobarea și procesarea documentelor contractuale până la finalizarea împrumutului. Cererea este utilizată de toate filialele băncii. LPS aparține aplicațiilor bancare importante ale afacerii, iar compania noastră continuă să o perfecționeze.
 

Premiul Microsoft Industry Award 2013 – cea mai bună soluție pentru servicii bancare, de asigurări, management financiar, telecomunicații și utilități

Microsoft Industry Awards Winner 2013 pre Millennium

Descărcați studiul de caz (pdf)

Zona privată

Pentru banca VÚB am dezvoltat o aplicație web care elimină vizitele multiple la o sucursala bancara în timpul procesului de acordare a împrumuturilor pentru clienții segmentului IMM. Cu formularele obligatorii completate, un client poate oferi băncii toate informațiile necesare pentru procesarea creditelor confortabil, direct de la biroul său, ceea ce duce la economisirea timpului clienților și a timpului angajaților băncii.

Datorită implementării zonei private, banca VÚB orientată către clienți oferă un confort sporit clienților săi și face comunicarea cu clienții mult mai eficientă.

Mineritul proceselor

Mineritul proceselor este o formă inovatoare de gestionare a proceselor, care permite analiza proceselor corporative bazate pe incidente înregistrate în sistemele de informații ale companiei.  Ideea principală a mineritului procesului este aceea de a dezvălui statutul real și existent al proceselor corporatiste în comparație cu modul în care acestea au fost definite inițial.Pe baza acestor noi descoperiri, este posibil să se proiecteze acțiuni care să ducă la starea dorită a proceselor corporatiste sau să îmbogățească procesele definite inițial cu cunoștințele nou dobândite.

Pentru banca VÚB am implementat un proiect-pilot de analiză a proceselor de împrumut bazat pe tehnologia și metodologia Mining Process.

Datorită acestui nou domeniu de activitate, am reușit pentru banca VÚB:

  • sa realizam tablouri. detaliate cu privire la evoluția procesului
  • să evidentiem punctele slabe ale bancii
  • sa identificam motivele ascunse ale excepțiilor de la procese și sa sugeram modificările
După implementare, vom folosi aceeași abordare atunci când vom evalua beneficiile modificărilor propuse.

Registrul central al contractelor

VÚB colaborează cu mulți furnizori. Acesta este motivul pentru care banca a avut nevoie de un instrument pentru gestionarea și înregistrarea sistematică a tuturor contractelor rezultate din cooperarea lor.

Accentul a fost pus în principal pe securitatea întregului sistem și pe stocarea informațiilor, realizate prin delegarea drepturilor la diferite niveluri de acces.

Aceasta a dus la o soluție, ]intuitivă pentru utilizatori si care espectă toate reglementările interne, conducand și la procese administrative mai eficiente, permitand o imagine de ansamblu maximă atunci când lucrează cu contracte și, nu în ultimul rând, economisind resursele personale.
 

Gestionarea vânzărilor de produse de credit pentru clienții de afaceri mici și mijlocii

Aplicația SMECAS abordează în mod cuprinzător vânzarea de produse de credit pentru segmentul corporativ al clienților mici și mijlocii. SMECAS gestionează întregul proces de vânzare a creditelor de la sosirea clientului la sucursala băncii, prin procesarea cererilor, evaluarea clienților, aprobarea și procesarea documentelor contractuale până la finalizarea împrumutului. Cererea este utilizată de toate filialele băncii. SMECAS aparține aplicațiilor bancare esențiale pentru afaceri, iar compania noastră lucrează încă la dezvoltarea ulterioară.

Câștigătorul Microsoft Industry Award 2008 – cea mai bună soluție pentru servicii bancare, de asigurări, management financiar, telecomunicații și utilități

Microsoft Industry Awards Winner 2008 pre Millennium

Enciclopedia pentru întreprinderi

Începerea proiectului: februarie 2013
Durata proiectului: 3 uni

VBanca VÚB a oferit cu succes clienților săi o gamă largă de produse bancare. Din cauza celor peste 20 de ani de istorie a datelor bancare, complexitatea aplicațiilor bancare este acum foarte extinsă. În ceea ce privește numarul mare de bancheri care pregătesc, administrează și vând produse și gestionează funcționarea băncii, a existat nevoia de a dezvolta un canal de comunicare reciprocă a tuturor membrilor echipelor, precum și de comunicare către clienții cu “aceeași limbă “, indiferent dacă lucrează în sediul central sau într-o rețea de sucursale.

Dicționarul Business and Data bazat pe platforma portal Microsoft SharePoint permite gestionarea întregului ciclu de viață al termenilor de afaceri.

Soluția a fost implementată în 3 luni.

  • Implementarea dicționarului Business and  Data a oferit băncii o mai mare eficiență internă în gestionarea dezvoltării produsului și implementarea produselor în operațiune. Toți termenii de afaceri ai băncii sunt gestionați și disponibili angajaților din sediul central, precum și din rețeaua de sucursale.
  • Echipele care dezvoltă aplicații individuale pot fi sigure că folosesc aceeași terminologie și au o imagine de ansamblu asupra responsabilității administratorilor individuali de date.
  • Datorită soluției, nu mai există o comunicare internă ineficientă. Au fost stabilite reguli transparente pentru termenii de afaceri și implementarea informațiilor generale privind descrierea câmpurilor de date a făcut ca activitatea analitică și integrarea mediilor de producție individuale în infrastructura bancară să devină mai eficiente.

Câștigătorul Microsoft Industry Award 2013 – cea mai bună soluție pentru servicii bancare, de asigurări, management financiar, telecomunicații și utilități.

Microsoft Industry Awards 2013

 


 

VÚB Asset Management logo

VÚB Asset Management, o societate de administrare a investițiilor, este o filială de 100% a Všeobecná úverová banka. În 2000, compania a fost autorizata să desfășoare activități și să gestioneze fondurile de investiții. Activitățile de afaceri ale societății de administrare includ colectarea de fonduri de la public și crearea și gestionarea portofoliilor de investiții. În prezent, compania gestionează opt fonduri de investiții deschise și două fonduride investiții private. Compania este membră a Asociației Societăților de Administrare a Activelor. Depozitarul trustului de investiții este Všeobecná úverová banka. Compania a devenit clientul nostru în 2005.

Site-ul companiei de administrare a activelor

Începerea proiectului: martie 2008

 
Aspectul modern al site-ului a fost conceput în conformitate cu design-ul corporativ al întregului grup financiar VÚB. Site-ul web este o resursă pentru clienții companiei de administrare a investițiilor. Vizitatorii primesc informații despre performanța fiecărui trust de investiții, actualizată zilnic. Portalul este construit pe Arnia CMS. Soluția este disponibilă la www.vubam.sk.
 

 

VÚB leasing logo

 

VÚB Leasing este prima companie de leasing pe piața slovacă. De când a fost înființată în 1992, compania și-a oferit serviciile sub numele de B.O.F. În 2007, a devenit membru al grupului financiar VÚB. Compania oferă servicii complete de leasing financiar și operațional cu scop general – leasing de autoturisme și camioane, tehnologie de producție și proprietăți imobiliare. De asemenea, oferă servicii de leasing operațional și de închiriere de mașini. A fost clientul nostru din 2011.

Procesul de aprobare a acordurilor de leasing

Începerea proiectului: mai 2008

 

Implementarea cadrului SMECAS în cadrul VÚB Leasing abordează în totalitate problema aprobării contractelor de leasing pentru segmentul corporativ al clienților mici și mijlocii.

SMECAS gestionează întregul proces de vânzare a produselor de credit de la clientul care vine în sucursală prin procesarea aplicațiilor, evaluarea clienților, aprobarea și procesarea documentației contractuale până la rezilierea contractului. SMECAS aparține aplicațiilor critice și este pe deplin integrat în infrastructura băncii mamă.