
Serviciul Cloud Repair Planner pentru a gestiona stațiile de service
Începerea proiectului: aprilie 2012
Serviciul FordCentrum autorizat a optimizat volumul de muncă alpentru reparatii de caroserie si vopsire. Planificatorul de reparații auto, un serviciu furnizat de Millennium, a funcționat în soluțiile Cloud de la Windows Azure si realizeaza planificarea centralizată a volumului de muncă zilnic și îl pune la dispoziția lucrătorilor.Personalul care efectueaza reparatii de caroserie si vopsireau are posibilitatea de a naviga prin ecrane mari plasate în atelier. Imediat după încheierea contractului, acestia știu ce mașină și ce acțiune va urma. Pe baza secvenței de lucru, lucrătorii pot conveni asupra coordonării reciproce și transferului de vehicule. Seful de echipă nu este obligat să intervină în aceste activități, iar lucrările efective de service vor fi efectuate fără probleme și în mod coordonat.
Ca client, pentru toate sarcinile este nevoie doar de un browser web. Ford nu are costuri neplanificate în infrastructura IT și plătește numai taxe lunare de utilizare.