Managementul Know-how-ului pentru Raiffeisenbank
Am implementat sistemul de know-how management numit Rbook. Soluția este o bază de date modernă de cunoștințe care oferă angajaților Raiffeisen informații actualizate și unificate prin așa-numitele “articole” (informații despre anumite produse bancare, procese interne, proceduri, manuale și norme).
Soluția de management al cunoștințelor implementată de Reiffeisenbank a reușit:
- eficientizarea muncii cu informații interne, datorită creării simple, aprobării și publicării articolelor, posibilității căutării intuitive a informațiilor sau exportării rapide a articolelor în format PDF;
- să pună la dispoziția angajaților toate informațiile importante și actualizate privind produsele, directivele, standardele, procedurile și procesele bancare, asigurând respectarea uniformă a politicii interne;
- unificarea comunicării către client – datorită informațiilor despre produsele bancare, campaniile sau schimbările curente, angajații din sucursale sau centrele de apel pot oferi clienților lor informații proaspete și corecte;
- să ofere departamentelor individuale cele mai importante și personalizate informații afișate în tablouri de bord transparente;
- asigurarea unui design atrăgător vizual și a unui mediu ușor de utilizat, precum și a unei soluții moderne și flexibile bazate pe tehnologia Microsoft SharePoint cu potențial de dezvoltare ulterioară.