Referințe

Orange logo

 

Orange este un operator de telefonie mobilă care oferă servicii în Republica Slovacă începând cu anul 1997. Astăzi, este un lider de piață în domeniul telecomunicațiilor, cu peste 2,8 milioane de clienți activi. Unicul proprietar al acțiunilor companiei este grupul France Telecom prin intermediul Atlas Services Belgium. Recent, Orange a început să furnizeze o rețea fixă, în plus față de rețeaua mobilă, ca platformă pentru serviciile de conectare prin internet și televiziune digitală. Orange este clientul nostru important din 2001.

Aplicatie de retentie a clientilor

Pentru Orange, gestionarea eficientă a rețelei de afaceri este o sarcină fundamentală. Implementarea aplicației de retentie, parte integrantă a unei soluții complete de gestionare a relațiilor (CRM) bazată pe platforma Microsoft Dynamics CRM, care utilizează modulul său de servicii, a oferit posibilitatea îmbunătățirii rezultatelor de afaceri deja excelente.

Principalele obiective ale Aplicatiei de retentie sunt:

  • Înregistrați toate evenimentele de rețentieși prevenire
  • Atribuirea automată a cazurilor angajaților din departamentul de rețentie și prevenire în funcție de cheia setată, ceea ce duce la reducerea volumului de muncă și a sarcinilor administrative ale liderilor de echipă și la creșterea vitezei unei astfel de sarcini.
  • Posibilitatea de a permite utilizatorilor aplicatiei sa navigheze prin intreg procesul de rezolvare a cazului particular
  • Inregistrarea ofertelor la nivel de client, ceea ce împiedică ofertele de vânzări repetate și elimină riscul iritării clientului

Avantajul major pentru manageri este reprezentat de instrumente pentru urmărirea și evaluarea succesului activităților de rețentie efectuate de echipe individuale, oferind o imagine de ansamblu a activităților acestora. Ele s-au dovedit a fi o cheie pentru creșterea productivității.

Sistemul CRM pentru administrarea clienților B2B

Începerea proiectului: decembrie , 2014

Durata proiectului: 6 luni

Până la sfârșitul anului 2014, Orange a utilizat sistemul CRM original pentru a-și desfășura activitatea. Cu toate acestea, acest sistem nu a reușit să îndeplinească toate criteriile necesare ale companiei șis-a renuntat la el . Orange a decis să rezolve această situație și să înlocuiască sistemul ineficient cu o platformă modernă pentru administrarea clienților B2B, Microsoft CRM 2013.

Toate aplicațiile utilizate de companie nu erau conectate între ele. Am modernizat și le-am integrat în această platformă. Astfel, Orange a câștigat posibilitatea de a adăuga noi aplicații în viitor, care vor fi legate între ele ca o prevenire a muncii ineficiente cu informații. Datorită noului sistem CRM, angajații au câștigat nu numai o viziune globală de 360 de grade asupra clienților B2B, ci și posibilitatea de a urmări și identifica oportunitățile de afaceri sau de a monitoriza întregul proces de servicii pentru clienți. Managerii departamentelor de vânzări au o prezentare generală a activităților și îndeplinesc obiectivele prin raportare transparentă. Funcționalitățile sistemului CRM au condus la servicii mai eficiente și mai bune pentru clienții corporativi, la sporirea eficienței în lucrul cu informațiile și, nu în ultimul rând, la creșterea cifrei de afaceri a întregii companii.

 

Managementul Know-how-ului

Orange a construit o rețea vastă de vânzări, formată din aproximativ 3.600 de dealeri și membri ai serviciilor de asistență.
Orange a obținut rezultate de afaceri excelente grație unei gestionări eficiente a rețelei de afaceri. Analiza internă a identificat oportunități suplimentare de optimizare a accesului la informațiile relevante privind vânzările. Actualul sistem de baze de cunoștințe, bazat pe tehnologiile PHP și MySQL, a încetat să satisfacă cerințele crescânde privind calitatea, disponibilitatea și viteza în localizarea oricăror informații.
Această constatare a motivat compania Orange să aducă o nouă calitate rețelei de vânzări, ceea ce a dus la o mai mare eficiență a angajaților. Compania a decis să implementeze noi soluții robuste, construite pe cel mai recent portal de tehnologie Microsoft.
Orange a selectat tehnologia portal Microsoft SharePoint 2010 oferita de către liderul tehnologic – Microsoft, ca platformă de aplicație. Toate informațiile necesare pentru 3.600 de membri ai echipei de vânzări sunt integrați într-un portal de cunoștințe (know-how) centrala.

  • Portalul de cunoștințe permite schimbul de informații în cadrul companiei, necesare pentru a vinde produsele în mod eficient și pentru a oferi servicii excelente clienților.
  • Membrii echipei de vânzări, din rețeaua de vânzări, au acces imediat la informațiile necesare serviciului rapid de relații cu clienții.
  • Gestionarea informațiilor din baza de cunoștințe a dobândit o nouă calitate și este realizată într-un mod controlat și audibil.
  • Orange a câștigat un sistem informatic modern, extensibil, cu o platformă pe termen lung și stabilă, capabilă să facă față așteptărilor în ceea ce privește performanța.
Descărcați studiul de caz (pdf)