Referințe

O2 logo

O2 Slovakia este un operator de telefonie mobilă care funcționează pe piața din Slovacia începând cu anul 2007. Acesta are peste 1,5 milioane de clienți ceea ce îl face operatorul de telefonie mobilă din Slovacia cu cea mai accelerata crestere. În 2013, conform sondajului clientului independent, O2 a devenit operatorul anului pentru a cincea oară. O2 este clientul nostru din 2013, iar din ianuarie 2014, compania a devenit membru al grupului de investiții PPF.

Universitatea O2

Începerea proiectului: aprilie 2015

Durata proiectului: 4 luni

O2 Slovakia are o rețea de formatori interni, care oferă educarea reprezentanților de vânzări, pregătirea și testarea acestora. Compania a căutat o soluție pentru managementul sistemului educațional. Scopul principal a fost acela de a obține un instrument care să includă posibilitatea de a planifica cursuri de formare în funcție de nivelul carierei.

Sistemul educațional al Universității O2 este construit pe platforma SharePoint 2013. În ceea ce privește potențialul deosebit al cloud-ului și experiența pozitivă cu proiectul O2 World, O2 Slovakia a optat pentru Microsoft Azure ca bază de proiect.

  • Am obținut o flexibilitate mai mare a formatorilor care pregătesc întrebări și teste, precum și o gamă extinsă de teste, astfel încât formatorii pot folosi toate întrebările pentru diferite tipuri de test cu valabilitate diferită.
  • Principalul avantaj al soluției este disponibilitatea acesteia pentru toți angajații O2 Slovakia, astfel încât nu trebuie să utilizeze aplicații ale terților. Utilizatorii obișnuiți și instructorii pot accesa automat aplicația.
  • Rapoartele imediate și feedback-ul sunt disponibile pentru formatori, care pot filtra și evalua analitic rapoartele și le pot discuta chiar și atunci când se află în locuri diferite.
  • Aplicația este caracterizată printr-un mediu foarte intuitiv, cu o navigare simplă, fără a fi nevoie de instruire detaliată a utilizatorilor finali.
  • Angajații sunt motivați de mediul de testare pentru educația continuă și dezvoltarea profesională.
  • Aceasta contribuie la un serviciu mai eficient și la îmbunătățirea întregului proces de comunicare cu un client.
 

O2 World – Sistem de management al cunoștințelor

Începerea proiectului: aprilie 2014

Durata proiectului: 4 luni
Scopul principal al proiectului O2 WORLD (Knowledge Management) a fost de a construi și de a rula o aplicație pentru managementul rețelelor de vânzări. Portalul O2 WORLD ar trebui să înlocuiască Infoportal utilizat anterior, care a fost doar o parte din acesta, și să conțină funcționalități extinse pentru utilizatori.

Microsoft Sharepoint 2013 este cea mai potrivită platformă pentru implementarea soluției. Împreună cu Microsoft Windows Server 2012 și Microsoft SQL Server 2012, au reprezentat pilonii de bază ai arhitecturii IT ai soluției. Întreaga infrastructură menționată a fost localizată în mediul Microsoft Azure.

Partea principală a portalului O2 WORLD este baza de cunoștințe O2 Slovakia. În cadrul bazei de cunoștințe, sunt stocate informații de diferite tipuri și forme.

Implementarea sistemului de management al cunoștințelor a adus următoarele beneficii:

  • Clienții au obținut soluția complet externalizată, inclusiv infrastructura
  • Toate documentele sunt disponibile rețelei de vânzări, iar administratorii au toate datele necesare pentru o gestionare rapidă și operativă a soluțiilor
  • Am reușit să reducem timpul de căutare a informațiilor despre un client de la minute la secunde
  • Am reușit să utilizăm regula “3 click-uri pentru tot!” (În trecut, unele operații au necesitat 9 sau mai multe click-uri)
  • Am asigurat implementarea soluției pentru mai mult de 1200 de utilizatori finali
  • Disponibilitatea sistemului este de 99,7%.