Referințe

Logo Heineken Slovensko

Heineken Slovensko este lider pe piața de bere slovacă de peste 19 ani, cu o cotă de piață constantă de cca. 42%. Heineken Slovensko face parte din unul dintre cele mai mari grupuri de bere din lume – HEINEKEN N.V. Heineken este clientul nostru din anul 2016.

Implementarea Microsoft Dynamics 365

Începerea proiectului: Aprilie 2016

Pentru Heineken Slovakia, am implementat o soluție Microsoft Dynamics 365 care a simplificat procesele de vânzări, marketing și de îngrijire a clienților companiei. Heineken a devenit prima companie FMCG din Slovacia folosind Online CRM. Utilizatorii soluției primare sunt operatorii Telesales pentru care soluția CRM este singurul instrument de contact pentru clienții de zi cu zi, înmulțind calitatea și viteza operațiunilor lor. Utilizatorii secundari sunt Departamentul de marketing comercial împreună cu Departamentul de vânzări Heineken.

Implementarea Microsoft Dynamics CRM în cloud și integrarea sa cu sistemele existente au adus Heineken următoarele avantaje:

  • Heineken a obținut o viziune de 360 ​​de grade asupra clienților săi și sincronizarea diferitelor tipuri de date într-un singur sistem a sporit viteza și calitatea întregului proces de vânzări, servicii pentru clienți, precum și rezolvarea cerințelor clienților.
  • Toate activitățile de vânzări ale reprezentanților de vânzări și informațiile despre clienți înregistrate în CRM sunt disponibile și pentru operatorii telesales în timpul contactului telefonic cu un client. Telesales poate continua cu activitatea de vânzări și invers.
  • Gestionarea clienților prin telefon este acum mult mai eficientă. Nu mai este nevoie să se utilizeze telefoanele fizice și soluția oferă confortabil efectuarea și preluarea apelurilor telefonice direct de pe PC. Un apel telefonic cu un client deschide automat fișierul clientului în sistemul CRM, unde sunt disponibile toate informațiile importante pentru operatorul care gestionează apelul telefonic sau plasează o comandă.
  • CRM, ca o unitate de stocare unică a tuturor informațiilor, oferă o perspectivă imediată asupra campaniilor de actualizare a prospectelor, a campaniilor de vânzări direcționate către clienți, precum și a posibilităților de vânzare în sus și a vânzărilor încrucișate.
  • În mod clar, raportarea pentru managementul companiei și o nouă perspectivă asupra clienților contribuie la luarea deciziilor manageriale mai eficiente.
  • Integrarea sistemului CRM cu sistemul de telefonie de pe PCa economisit o mulțime de bani pentru licențele software, deoarece angajații Telesales utilizează doar sistemul CRM.  

 

Aplicație cloud bazată pe Microsoft SharePoint Online

Pe baza cerințelor clientului, am implementat o aplicație cloud bazată pe Microsoft SharePoint Online către Heineken Slovensko. Datorită aplicatiei Cheltuieli de călătorie dezvoltata pentru Heineken, a fost digitizat întregul proces de depunere a cererilor de aprobare a călătoriilor de afaceri, de decontare a călătoriilor de afaceri și de aprobare a plăților anticipate aferente. Soluția a automatizat procesul de aprobare pe mai multe niveluri, gestionat anterior pe format fizic.

Printre cele mai importante funcționalități ale aplicației se numără:

  • preluarea automata a datelor despre angajați și date financiare pentru toate tipurile de cheltuieli legate de călătorii de afaceri
  • accesul la aplicație pentru toți angajații oricând și de pe orice dispozitiv;
  • interconectarea aplicației cu sistemul contabil;
  • posibilitatea controlului contabil;
  • importul automat al articolelor care au fost plătite de către angajați utilizând cardurile de credit sau de debit ale companiei;
  • furnizarea de date relevante pentru raportarea managerială;
  • posibilitatea de a introduce diferite tipuri de atașamente în solicitări (de ex. facturi, chitanțe etc.);
  • posibilitatea de a tipări anumite părți ale documentației.

Formulare livrate:

  • cererea de aprobare a unei călătorii de afaceri;
  • cererea de plată anticipată;
  • cererea de decontare a călătoriei de afaceri.
Descărcați studiul de caz (pdf)